Translate

środa, 15 października 2014

Seminarium Ba Zi - Paryż, 9-12 Października 2014

Zostałam zaproszona do tego pięknego miasta aby poprowadzić seminarium Ba Zi - Czterech Filarów Przeznaczenia. Myślę, że jest to spore wyróżnienie! Na moje seminarium przyjechały osoby z Francji, Belgii i....z Senegalu :o)

Cztery dni wykładów to dużo, ale wspaniały organizator dbał również o godną porcję wypoczynku, więc miałam okazję poczuć atmosferę tego pięknego miasta i trochę pozwiedzać.



 Mówiliśmy o bardzo ciekawych sprawach, każdy mógł odnaleźć w swoim wykresie wiele ciekawych rzeczy i zrozumieć to co się dzieje w życiu. Początki oczywiście były trudne, bo towarzyszyło nam trochę matematyki.....






 Ale im dalej tym ciekawiej :o)





 Niektóre osoby znałam już od lat z listy dyskusyjnej Mistrza Joseph'a Yu, ale dopiero teraz spotkałam je osobiście :o)




 Wre praca umysłowa :o)


 Ale potrzebne też są przerwy gdzie można było pogadać i napić się kawy...


 Sala była przytulna i czuliśmy się tam bardziej jak na sympatycznej rodzinnej imprezie niż na seminarium...



A oto my :o)

1 komentarz:

Unknown pisze...

Dear Malgorzata,
It was a pleasure to organize this wonderful seminar for you in Paris!
The French branch of FSRC has been honored by your teaching.
Hugs,
Michael Lacroix